wtorek, 10 listopada 2015

Jesienne wyzwanie fotograficzne i wyznanie win




Ostatnio moje życie przewróciło się do góry nogami. Z racji, że złapałam wiaderko internetów, w końcu mam okazję Was poinformować, czemu tak nagle zamilkłam. Jeśli mi coś na dnie wiaderka zostanie, to zobaczycie również kilka moich zdjęć do Jesiennego Wyzwania Fotograficznego. ;)

Mea culpa, mea culpa, mea culpa. Okazało się, że znów się przeprowadzam i zaś trzeba pakować manatki i szukać swojego miejsca na ziemi. Póki co jest fajnie, bo jeszcze do końca się nie przeniosłam (nie jestem już na Śląsku, ale jeszcze nie w nowym miejscu) i przez co najmniej 2 tygodnie będę żyła na kartonach. Jedynie mogę cieszyć się, że nie w kartonie...

Także na blogu będą zmiany. Na pewno nie będzie już Rudej Na Śląsku i lifestyle'u ze Śląska, choć jeszcze co jakiś czas epizod może się zdarzyć (bo przez najbliższy rok na pewno będę tam bywać). Cały czas myślę, jak to ugryźć, ale z racji warunków w jakich jeszcze będę żyć wprowadzenie zmian będzie na razie utrudnione. Tu daję sobie czas i Was również o to skromnie proszę.

Są jednak rzeczy, które poczekać nie mogą, a nad którymi trochę czasu poświęciłam i szkoda byłoby mi to zaprzepaścić tylko ze względu na te nieszczęsne kartony! Z racji, że godzina 0 tuż tuż, publikuję swoje twory małe i duże, które dodałam do Jesiennego Wyzwania Fotograficznego u JestRudo! :) Chciałam zrobić więcej, ale ani opakowane torby nie są atrakcyjne, ani nie wiem, w której tasi jest mój aparat :P

Wszystkie zdjęcia, a także te spoza wyzwania możecie znaleźć na moim Instagramie. Tam mnie ostatnio trochę więcej :)

Temat 2 - To lubię!
Zdjęcie wykonane telefonem w czasie popijania herbatki u cioci. Na jesień obowiązkowo z cytryną!

Temat 20 - Uzależnia
Zdjęcie wykonane Canonem. Bo nie ma to jak świeżutka, własnoręcznie upieczona szarlotka!

Temat 12 - My
Zdjęcie wykonane Canonem. Pierwsze, które zrobiłam specjalnie na wyzwanie fotograficzne. Długo myślałam nad tym, w jaki sposób ugryźć ten temat i wpadłam na to. Wykorzystałam bokeh z serduszkami, głęboki oddech i voila! 
(Pssst, przy okazji - zdjęcie było na blogu przy tym tekście!)

Temat 4 -  Strój dnia

Zdjęcie wykonane Canonem. Nie chciałam robić sobie selfie w lustrze, manekina nie posiadam, więc tak ślicznie ubrałam moją podłogę, ha!

Temat 23 - Te kolory!
Zdjęcie wykonane telefonem. Taki tam spacer po parku na Śląsku :)

Temat 11 - Tylko teraz
Zdjęcie wykonane telefonem. Przez tydzień musiałam wstawać o nieludzkiej porze do lekarza. Na szczęście takie widoki z rana nieco uśmierzały ból poranka.

Temat 3 - Jesienny klimat
Zdjęcie wykonane telefonem. Liście lecą z drzew!

Temat 18 - We własnej osobie
Zdjęcie wykonane telefonem. Bo jedno (głupie) selfie to dla mnie za mało!

... i jeszcze to. Zrobione telefonem, gdzieś koło 12 w nocy, przy małej lampce. Ma jednak w sobie jakiś klimat i postanowiłam, że też dorzucę, a co!


Wyzwanie fotograficzne dało mi kopa do częstszego wyciągania aparatu - czy to lustrzanki, czy zwykłego w telefonie. W końcu też zaczęłam kombinować, aby w jakiś inny niż standardowy sposób pokazać dość prosty (a przez to trudny!) temat. Gdyby nie przeprowadzka, byłoby tych zdjęć znacznie więcej, ale cóż... Nadrobię to następnym razem, przy kolejnym wyzwaniu. 

To teraz trzymajcie kciuki i rzućcie komentarzem, czy coś mi z tego wyszło! ;)

10 komentarzy:

  1. To gdzie teraz będzie Ruda...? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w końcu się przeniosę, to powiem :D

      Usuń
  2. We własnej osobie - gratuluję dystansu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie jest zbyt krótkie, by brać je całkiem serio! ;)) Dzięki :)

      Usuń
  3. To z strojem dnia- podoba mi sie pomysł zaprezentowania, oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłoga też chce czasem modnie wyglądać! :D

      Usuń
  4. uzależnia wygląda jak twarz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej faktycznie! Jak sie glowe lekko przechyli to nawet widac :D

      Usuń
  5. Numer 11 - najlepszy :D
    Zdecydowanie skradł mi serce.

    Ruda ze Śląska pozdrawia Rudą Na Śląsku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie piękne niebo w Lublinie znalazłam :)
      Pozdrawiam również, choć wkrótce nie będzie Rudej na Śląsku :)

      Usuń